Friday, June 8, 2007

ပါမိုးနဲ

ေဆာင္းရာသီရဲ ႔ ခ်မ္းေအးတဲ့ ေန႔တစ္ေန႔မွာ...ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းတစ္စု မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ေရာက္လာသည္။
ကြ်န္ေတာ္ ...."ဟား လူစံုလွခ်ည္လား ၊ ဘယ္သြားမွာလဲ ?"
သူငယ္ခ်င္း.... "ေမးမေနနဲ႔ မင္းမေရာက္ဖူးေသးတဲ့ ေနရာသြားမွာ"
ကြ်န္ေတာ္.... "ရွဳပ္ရွဳပ္ ယွက္ယွက္ ဆို ငါ မလိုက္ဘူးေနာ္....."
သူငယ္ခ်င္း..."လိုက္မွာ သာလိုက္စမ္းပါကြာ" လို႔ ျပန္ေျပာသည္။
ဒီလိုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္က သူတို႔ လာေခၚေသာ ဆိုင္ကယ္ေပၚတက္ထိုင္လိုက္သည္။..............
အစက သူတို႔ ဦးတည္ရာ အရပ္ ဘယ္ကိုမွန္း မသိေသာ္လည္း...တစ္ေအာင့္ေလာက္ၾကာေသာ အခါ..ပင္စိမ္းကုန္းသို႔ သြားေသာ ကားလမ္းေပၚေရာက္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္က ဘာစကားမွ မဆိုမိဘဲ..တိတ္တဆိတ္ ထိုင္လိုက္လာသည္။ "ငါဒီဘက္ကို မေရာက္ျဖစ္တာ ေတာ္ေတာ္ၾကာျပီ..." လို႔ စိတ္ထဲမွာ ေတြးေနမိသည္။...သြားရင္းနဲ႔..ကြ်န္ေတာ့္ မ်က္စိကို မယံုႏိုင္ေအာင္ျဖစ္လာသည္။ ကြ်န္ေတာ္က သူငယ္ခ်င္းကို လွမ္းေျပာလိုက္သည္။...
ကြ်န္ေတာ္..."ဒီေနရာမွာ အရင္တုန္းက တုိက္ေကာင္းေကာင္းေတြ မရွိပါဘူး "
သူငယ္ခ်င္း..."ဟုတ္တယ္...ဒီဘက္မွာ တိုးတက္လာတာ မယံုႏိုင္စရာဘဲ"
သူငယ္ခ်င္း..."လမ္းေတြလည္း ၾကည့္ပါလား"
သူေျပာမွ ကြ်န္ေတာ္သတိထားမိသည္။...အရင္တုန္းက ဒီေနရာမွာ လမ္းသိပ္မေကာင္ဘူး ...
တျဖည္းျဖည္း သြားရင္းနဲ႔ ၁၀ မိနစ္ေလာက္ ၾကာေသာအခါ..ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခါမွ မေရာက္ဖူးေသာေနရာကို ေရာက္လာသည္။...လမ္းက တျဖည္း ျဖည္း ၾကမ္းလာသည္။ ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းက ဆိုင္ကယ္ကို သတိနဲ႔ ထိန္းေမာင္းေနသည္။ကြ်န္ေတာ္က အေနာက္က ထိုင္လိုက္လာေတာ့ ေငးခ်င္တာေငးလို႔ရသည္။.....ရုတ္တရက္..ညာဘက္ ကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့...ဘုန္းၾကီးေက်ာင္း တစ္ေက်ာင္းကို ေတြ႔လိုက္ရသည္။....ေနာက္ ေသခ်ာ ၾကည့္လိုက္ေတာ့..."ပါမိုးနဲ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္း" တဲ့....
ပါမိုးနဲ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းကို အတန္ ေက်ာ္လာေသာ အခါ ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားက ဘယ္ဘက္ သို႔ ေကြ ႔ လိုက္ျပီး...ဆိုင္ကယ္ကို ရပ္လိုက္သည္။ တိုက္ပုေလးတစ္လံုးနဲ႔..ႏွစ္ထပ္တိုက္ တစ္လံုး တြဲေဆာက္ထားေသာ ျခံ၀င္းေလး ျဖစ္သည္။...တိုက္ပုေလး အတြင္းသို႔ ကြ်န္ေတာ္ ၾကည့္လိုက္တဲ့အ ခါ...
စားပြဲ၀ိုင္း ၃ ၀ိုင္းကို ေတြ ႔ လိုက္ရသည္။.....ထိုတိုက္ပုေလးထဲ ကို ဘဲ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ၀င္ လိုက္သည္။...အထဲ ေရာက္ေသာ အခါ..ပအို(၀္) အမ်ိဳးသမီး..၂ ေယာက္ကုိ ေတြ ႔ လိုက္ရသည္။.....ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းက ..
"အမိုး..၀က္သားေၾကာ္...၃ပြဲ...နဲ႔ ...၂ျမဴ ေပးလို႔ ေျပာလိုက္သည္။...ထိုအခါမွ ကြ်န္ေတာ္ သေဘာေပါက္သြားသည္။.....ဒီလိုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ တို႔ အခ်ိန္အေတာ္ ၾကာ စကားေျပာျဖစ္သည္။ ျငင္းခုန္ၾကသည္။.....အိမ္အျပန္လမ္းမွာ ေတာင္ၾကီးျမိဳ ႔ ရဲ ႔ ေဆာင္းရာသီ ထံုးစံအတိုင္း..ျမဴ ခိုးမ်ား ရီေ၀ လြမ္းျခံဳေနသည္။

p.s
ေတာင္ၾကီးျမိဳ ႔ ရဲ ႔ ေအးခ်မ္းတဲ့ ရာသီမွာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားနဲ႔ အတူ..မွ်ေ၀ခံစားဖို႔ အတြက္...

2 comments:

Sai Linn Thu said...

ငါလည္းလိုက္ခ်င္လာၿပီ....

ေက်ာ္စြာ said...

ျပန္ေရာက္ရင္ ေတာင္ၾကီး..လာခဲ့ဗ်ာ.. ရွယ္ေနရာေတြလိုက္ပို႔ ေပးမယ္.........